Februarutfordringen

mandag 5. juli 2010

Godt scrappevær

Vi venter fremdeles på at sommeren skal vise seg her oppe i nord, og mens jeg venter har jeg laget et par loer til.

Her har jeg brukt arkene "Regnvær", "Paraply" og "Ungdom". Sommerfuglene er klippet ut av arket "Harmoni" og jeg har også stemplet på Harmoni med et stempel fra plata "tags" og klippet det ut.
Jeg har svertet kantene på "Paraply" med en blanding av svart og faded jeans (distress) og pyntet med noen primablomster. Begge typene thickers er fra American Crafts.


I år ble det ingen bilder av bunadskledde barn med is på tivoli... Begge mine ble syke natt til 17.mai, så dagen ble rett og slett avlyst..
Jeg har brukt arkene "17.mai" og "Hurra". Har også stemplet med et datostempel og en et journalingstempel fra "tags-plata".
Loen er scrappet etter skisse fra Carrin.

Da ønsker jeg alle en fortsatt god sommer, og håper at den snart kommer hit også.
Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar