Februarutfordringen

torsdag 4. november 2010

~ Dekorert pepperkakeboks ~



Årets pepperkake-spise-sesong har vært igang i etpar uker allerede...
Kunne jo ikke gå forbi denne lekre boksen med Bertils pepperkaker....
Pepperkakene er forlengst borte - men nå har boksen blitt pyntet litt til jul - og kan brukes som julekake-boks.




Arkene jeg har brukt er fra  Elise  som er ett dobbelsidig ark med noter på baksiden  - som jeg har limt på selve boksen.
Jeg har klippet ut den nederste remsen fra Juleklem  og limt rundt kanten på lokket - God jul passet så godt der!
Blomstene har jeg klippet ut fra Potpurri -som jeg har bøyd litt i kantene og lagt dobbelt for å lage litt 3D-effekt på dem. Jeg har også brukt litt Lime Green glitterlim fra Ranger i midten. Rammen har jeg klippet ut fra samme arket.
Jeg har brukt ett av årets julestempler på toppen av boksen - og stempelet jeg har brukt framme på boksen er fra fjordårets stempler. Det står egentlig "God jul og godt nyttår" på det stempelet, men for å få det til å passe inn i rammen så måtte jeg maskere litt, sånn at det nå bare står "God Jul" - funket fint! Veldig greit at man kan bruke stempler og tilbehør på litt forskjellige måter!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar