Februarutfordringen

onsdag 26. januar 2011

Ny kolleksjon fra Papirdesign

Da er en veldig travel tid over, og her ser dere litt av resultatet. Papirdesign har stand på Gave- og Interiørmessen fra torsdag til søndag, og i den forbindelse lanserer vi 24 nye dobbelsidige ark 12 x 12, og 4 klippeark. Denne gang er det masse nyheter i forhold til bryllup, og en god del av arkene går perfekt til konfirmasjonsarkene fra 2010. I tillegg står jo påsken snart for døren. Kanskje vi ses på stand E01-22










5 kommentarer:

  1. Så mye fint!
    Gleder meg til å se resten.. :-D

    SvarSlett
  2. Nydelig, som vanlig!
    Gleder meg til å se de andre arkene :)

    SvarSlett
  3. Iiiik - gleder meg til nye papirer. Denne helgen arrangerer vi stortreff i Molde, så da kommer jeg nok ikke på noen messe :-)

    SvarSlett
  4. Så masse fint. Gleder meg til å se resten.


    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  5. De ble kjempeflotte Line!!
    Synd jeg vender nesa nordover igjen på fredag allerede, hvis ikke skulle jeg kommet innom.
    Lykke til med travel messehelg:-)

    SvarSlett