Februarutfordringen

lørdag 21. mai 2011

Den vennlige snølykten og noen kort :)

Jeg har laget opp masse med Papirdesign arkene og stemplene og bare mollkoser meg! Det er sånt et spekter å kreere utifra at det går jo som en drøm hihi!I dag har jeg lyst å vise hvordan jeg har brukt bryllupsarkene og et kort hvor jeg har virkelig lekt med de ny stemplene til Papirdesign :)
 
Den vennlige snølykten
Vinteren er heldigvis over, til og med her i nord hihi. Ikke så lenge siden her, så jeg og Mia rakk å lage en snølykt for ikke så alt for lenge siden. Så vi syns den var så fin at den fortjente å bli tatt bilde av, før den smeltet bort. Når vi kommer sammen har vi en utrolig fantasi, hjelper ikke hvor gammel man er, barnet lever friskt i oss, om man tørr hihi! Så vi laget nærmest en hel historie rundt denne lykten. Veldig koselig må jeg si♥
  
På denne LOen har jeg faktisk brukt av bryllups arkene. Jeg syns denne baksiden av Bryllup grå, passet så utrolig bra til litt mørke vinterbilder. Måtte jo seff male litt og lime på litt osteklut passet utrolig godt til bildet syns jeg.  Jeg har også brukt av mønsterarket Roser (det rosa) og den flotte rammen rundt er et nydelig stempel fra en tidligere stempelserie fra Papirdesign. Dette brettet har jeg brukt så utrolig mye. Det har tre forskjellige vakre rammer og masse forskjellig tekst på seg. Blandt annet Hipp Hipp Hurra som jeg har brukt på mange kort tidligere :) Jeg har også brukt av mønsterarket bygdetun forsiden og baksiden.  
  
I tillegg har jeg brukt noen av rosene fra papirdesign. De lyseblå og de grå :)
♥♥♥

Bryllupskort
Her har jeg laget et dust grått bryllupskort og ikke dominert med noen andre farver utenom litt dus blå, sølv bånd og hvitt. Dessverre syns ikke det vakre stoffet i sølv opp på bildene. I virkeligheten var det nydelig sammen med arkene :)

Arkene som er brukt er:  Par i hjerter grå, Bryllup grå, Størst av alt i tillegg det nye flotte bryllups settet i stempler som nettopp kom ut :) Stemplingen rundt er også et stempel fra Papirdesign. Fra det nye brettet med mange tekster på som er for enhver anledning. Den rammen som følger med i det setter, er råålekkert å bruke til så mye forskjellig :)
 ♥♥♥

De beste ønsker for dagen...
På dette kortet har jeg gått bananas med det diggbare stempelbrettet med både stjerner, flotte gratulasjons tekster og et flott motiv jeg har plan å bruke som tag engang :) Line har viiirkelig overgått seg selv denne gangen ang stemplene! Gåååsehud bare å skrive om det! Så ja dette kortet da, har jeg stemplet mye i bakgrunnen av kartongen. De hjemmelagede rosene er såklart papirdesign ark alle sammen.

Arkene er: Bukett, Mamma bakside, Fuglesang, Påskekyllinger bakside, Solveig, Lykke til, Turkis, Vennskap og flere andre. Det samme er bunnen fra en eldre serie (2008) et nyydelig gult ark med blomster. Det heter Blomsteng tror jeg. 
Oppå stjernene har jeg brukt H2O akvarell maling i farven icicles. Så har jeg hatt Glossy Accent oppå det igjen :) 

 Håper alle har en flott flott helg, scrappeklem til dere alle♥
Hilsen Linn

1 kommentar:

  1. Stemningsfull lo med masse lekre detaljer!
    Artig vri med alle de snurreblomstene;-)

    SvarSlett