Februarutfordringen

søndag 19. juni 2011

Gaveinnpakking med det lille ekstra...

Jeg ble visst litt revet med da jeg skulle pakke inn bursdagspakken til ei i barnehagen til Herman.. Sånn går det når man sitter alene en lørdagskveld med splitter nye papirer og ikke annet å gjøre;).
6-åringen skal få noen Little petshops (er det ikke det det heter da), og da fikk jeg lyst å lage et "hundehus". Plutselig ble prosjektet litt større enn planlagt, men morsomt var det..
Jeg har brukt de nye papirene "Roser er røde" og "Fioler er blå", i tillegg til de nye søte rosa blomstene.
Jeg vurderte å klippe ut et gjerde for å ha rundt huset, men så kom jeg på de fine blondene som Papirdesign har, og så slapp jeg det pirkearbeidet. Brukte også en blonde på taket.
Taket er selve kortet som bare er lagt oppå huset.
Huset er brettet ut fra malen til Gudrun Loennecken, med små justeringer på størrelse, og inni har jeg satt en av figurene som jenta skal få.
I etterkant har jeg tatt på litt glitter på blomster og litt ellers, og da gjenstår det bare å gratulere Mathea så mye med 6 årsdagen.
(prosjektet leveres også inn til utfordringer på Scrappekammeret - to blonder, og Nordsalten Hobbyklubb (girlpower).

2 kommentarer: