Februarutfordringen

søndag 6. november 2011

Et "artsy" julekort

"Halve" Bodø var på scrappetreff for tre uker siden, og der fikk vi en masse artige oppgaver. En av disse var å klisje og klæsje, med mist, maling og penn. Da fikk jeg lyst til å lage et "She Art" julekort, og passet på å bruke mye Papirdesignprodukter.



Jeg har brukt masse julestempler på bakgrunnen som er et av årets nye juleark. Damen er laget med nye juleark, blonder, halvperler og blingswirls - Alt fra  Papirdesign.
All Rubons som er brukt er fra diverse produsenter..

Hvis du vil prøve deg på noe lignende kan jeg anbefale et She Art kurs med Christy Tomlinson. Det er superfine nettkurs, og man får plutselig flere bruksområder til papiret sitt - og alt det andre scrappestæsjet vi har liggende;-).

Har dere sett de nye fine papirene i innlegget under??
Ohh, jeg gleder meg til neste uke;-)

2 kommentarer:

  1. Stiiiilig! :) Er så misunnelig på alle som klarer å være kreativ med maling.

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig, kjempeimponert!

    SvarSlett