Februarutfordringen

onsdag 14. mars 2012

Små og store øyeblikk - Kort til mange anledninger

Det er deilig å begynne å få litt kort i kortmappen min igjen. Disse arkene bare får det til å klø i inspirasjonsmusklene mine hihi. Da jeg så baksiden av det ene mønsterarket som nettopp kom ble jeg gira for å si det mildt. Den nydelige varme brunfargen med rooosa prikker. Jepp det ropte lag noe av meg da!

Så her er et enkelt kort, alt brukt på kortet utenom Washi teipen er fra Papirdesign :)
Stempelrammen rundt er igjen fra et av mannestemplene PD kom med for en stund tilbake. Det passer bare så utrolig godt sammen med de tøffe stjernene♥ Og se den varme brunfargen og i selve arket er det masse flotte detaljer. LOVE IT!

2 kommentarer:

  1. Tøft :) Papirdesign har så utrolig mye fint og det merkes på pengeboka.

    Hvor er teksten fra?

    SvarSlett
  2. Hei Nina, det er også et stempel fra Papirdesign:))

    SvarSlett