Februarutfordringen

lørdag 26. januar 2013

Ny kolleksjon

Mens Papirdesign er på Gave og Interiørmessa og presenterer sin nye kolleksjon, sniker jeg meg inn her og gir en liten sniktitt.
For jeg var så heldig å få teste ut noen av arkene i uka som var.
Alle materialene på denne LO'en er fra Papirdesign.
Arkene er fra serien Lykke. Fuglekvitter, En fugl i sitt hus (bakside) oh Blå Pioner (bakside)

Ellers er det chipboard, blomster, bånd og perleswirler.
Bladene har jeg stanset ut i hvit kartong og inket litt.


Gleder meg virkelig til å få hendene på resten av kolleksjonen :)

Klem,
Lise

4 kommentarer:

  1. Nydelige mønsterark og kjempeflott lo Lise :O)

    SvarSlett
  2. Kjempefin Lise. Fikk en sniktitt på det du hadde laget før Line dro, og det var veldig fint!!

    SvarSlett
  3. Aww så skjønn Lise. Flinka♥ Og disse arkene er jo såå vakre, gleder meg til jeg får leke med dem:)

    SvarSlett
  4. Utrolig fine ark, og du har brukt dem på en nydelig måte

    SvarSlett