Februarutfordringen

fredag 10. mai 2013

Endelig kom våren - og en dåpseske

Endelig kom også fredagen, og jeg har to prosjekter å vise dere i dag i tillegg til at jeg retter ekstra fokus på et par favorittark fra Papirdesign.

Jeg tar ofte vare på småesker, med en tanke om at jeg sikkert kan dekorere dem til en eller annen gave.. Jeg er imidlertid ikke så flink til å følge opp tanken, så jeg har en del liggende - fremdeles helt upyntet.. Men, her har jeg altså tatt en som også hadde en finfin rosa sløfe klar, så da var det bare å finne frem litt rosa papirer og vips, så hadde jeg en fin innpakning til en dåpsgave.

It is finally Friday, and I have two projects to show you. I will also highlight a couple of my favorite papers from Papirdesign!!
The first project is a decorated box as a gift for a little baby. All products used are from Papirdesign, except the little baby.
Jeg har brukt arket Barnedåp - rosa, og diverse blomster, blader, halvperler, perleswirls og chipboardstjerner, blonder og bånd i tillegg til stempler fra Papirdesign.

Denne søte lille babyen fant jeg i en lekebutikk på Kastrup lufthavn i København..
I found this cute little baby at a giftshop at the International Airport in Copenhagen.




Innsiden er dekorert med samme ark, og de samme blomstene, og jeg har også her stemplet med et dåpsstempel fra babyplata..


Så over til prosjekt 2 - en layout.

My second project is a layout made with the lovely wooden paper "Bygdetun" and I just adore the new paper with all the doilies on..


Endelig har våren kommet til Bodø også!! Vinteren har sluppet taket, og (nesten) all snøen har smeltet.
I mai vil vi vise frem våre favoritter, og siden jeg først og fremst er arkoman- fokuserer jeg i dag på papirene. Papirdesign har så langt laget tre slike treverkspapirer i tillegg til drivveds-arket, og jeg digger dem alle!! I tillegg har jeg en tendens til å slenge på en doilies eller to på loene mine, og da arket "Mot vår" kom, ble det derfor en umiddelbar hit hos meg! 


Her har jeg brukt treverksarket "Bygdetun" i tillegg til "Mot vår". Sommerfuglene er klippet ut av arket "sommerfugler i magen". Jeg har også brukt små lilla roser, lilla småblomster, halvperler og alfabetstickers. Den store sommerfuglen er klippet ut av bygdetun-arket.

Her er en ekstra titt på tre av mine favoritt-treverksark:
My favorite wooden papers:



And here are the other two papers I used for these projects..

Ønsker dere en riktig god helg:-)
Wish you the best for the weekend.






6 kommentarer:

  1. Du er en veldig dyktig scrapper Marianne! Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Nydelig boks og LO. Deilig med vår :)

    SvarSlett
  3. To nydelige prosjekter, blir som alltid kjempeimponert! :)

    SvarSlett
  4. Ååååå så nyyyyyydelig dåpseske og lekker Lo du har laga. :)

    SvarSlett
  5. Disse var super-fine Marianne!! Du har kombinerat ark og pynt på en perfekt måte i boksen din og siden er bare sååå herlig og velkomponert! Helt topp!!

    SvarSlett
  6. Denne er helt nydelig!Jeg må se mange ganger på den!Jeg og er veldig fan av tre arkene. Det er ingen av dem jeg bare har ett av:)

    SvarSlett