Februarutfordringen

lørdag 15. juni 2013

Rammekort

Heisann!

I dag er det min tur å vise dere mitt siste prosjekt. Dette kortet betyr noe spesielt for meg, så derfor er det spesielt å dele det med dere. 

 Dette er bilde av min yngste sønn. Han er selvfølgelig mamma's skatt :-) Kortet er til læreren hans som skal slutte i år, og Martin ville gi henne noe sånn at hun ikke kom til å glemme han. De to har nemlig et helt spesielt forhold.

Til kortet har jeg brukt mønsterarket "Turkis". Synes det har ei aldeles herlig farge :-) Har også brukt hvite og turkise "Roser" i ulike størrelser. Jeg elsker bling! Til turkis er det ekstra lekkert, så her har jeg klippet opp en "Swirl" i mindre biter og brukt disse. Båndet inni kanten på kortet og rundt ramma er hentet fra den "Hvite båndpakken" til Papirdesign.
--------

Hi!

Today I'm going to show you all my last project. This card means a lot to me, so it feels special to share it with you.

The picture is of my youngest son. This card is for his teacher. They have a special connection, and he just want to be sure that she will never forget him. 

For this card I've used the pattern paper called "Turkis" I just love this color :-) I've used white and turquoise "Roses" in different sizes. I took a "swirl" and cut it up in smaller pieces to decorate the card. The ribbons is from Paperdesigns package of "white ribbons".




Her ser dere at kortet kan settes opp som et stafelli. Da får jeg plass til å skrive litt inni, og pynte litt ekstra med stempeltekst, blomster og bling ;-)



Håper dere fikk litt inspirasjon til å sette dere ned i helga å være kreativ :-)
Kos dere!
--------

I hope you became inspired :-)
Have fun!

Love 

Klem fra Cathrine.


6 kommentarer:

  1. Nydelig! Og heldig er den som får det :)

    SvarSlett
  2. Alldeles nydelig, både farger og måten du har pynta det på. Ja vil tro at den læreren blir rørt til tårer av å få et sånn "minnekort" av den flotte gutten din.
    Hilsen Inger.

    SvarSlett
  3. Cathrine, det her var skikkelig lekkert <3 Klæm :)

    SvarSlett
  4. Utrolig flott Cathrine!! Regner også med læreren blir rørt til tårer av dette.

    SvarSlett
  5. Utrolig nydelig kort, Cathrine.
    Sånn vil jeg lære å lage :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk alle sammen! Lise, det skal jeg gjøre :-) Kanskje jeg kan lage en tutorial på hvordan jeg laga dette kortet? Klem <3

    SvarSlett