Februarutfordringen

torsdag 22. august 2013

Restekort


RestePapirdesign;)
Det er vel ikke til å komme unna, at vi scrappere får mye restepapirer.
Papirdesign-restene mine bor helt for seg selv, og der ligger det mange fine favoritter!
Jeg har lagd to kjappe posekort, med enkle midler:
*****
I’ve made two bag-cards for you this time, by using my left-over papers from Papirdesign.
So good to be using those left-overs:)
**
Her ser du kortene mine, og her er ark, bånd og stjerner fra Papirdesign.
IMG_5561
IMG_5562
Takk for at du stakk innom for mitt korte innlegg idag:)
Elisabeth
cats

4 kommentarer:

  1. Ah - mine papirdesignrester krever snart et helt eget rom.. hehe.. Kanskje jeg også skulle lage meg noen restekort.. Takk for inspirasjonen!

    SvarSlett
  2. Ohhh så flott og så inspirerende som Marianne sier! Det var genialt og så får du alt til å se så kult ut :)

    SvarSlett