Februarutfordringen

onsdag 4. september 2013

Badelykke :)

Hei alle sammen, her kommer en sommer LO fra meg. Jeg holder fast på den enda en stund hihi! Ihvertfall måtte jeg få scrappet disse morsomme bildene av min datter. Vann er best altså iflg henne iallefall ;)

Hi everyone, here is a summerlayout from me. I can't let go of the summer just yet. I know fall is soon here, but not yet lol! I just had to scrap these pictures of my daughter. Nothing is more fun then water according to my daughter ;)
Absolutt alt på denne LOen uteom malingen og litt lim er Papirdesign. Line lager så mye lekkert at man har et utrolig utvalg å leke med. Sirklene i kanten nede til høyre og oppe til venstre, er mønsterark jeg har klippet ut for hånd og droodlet litt rundt :)
Almost everything on this layout is Papirdesign products. Only the mediums and some glue are not for PD. Papirdesign has a wonderful range of product's ♥ The circles in the right hand corner and in up in the left hand corner. Are all patterned papers from Papirdesign which I have cut out by hand in different circle shapes. 
Jeg er så glad i disse chipboard ordene, de virkelig gjør seg på en LO ♥
I do love chipboard title words like this one : It says Happiness in Norwegian :)

Produkter brukt er/ Products used are:
Halvperler - hvite
Chipboard ord - Baby - Lykke
Chipboard (tekst) - gutt
Båndpakker: Blå/grønn toner og hvite
Klistermerkebokstaver - Oransj
Mønsterark: PD 13741 Lykke - Blå Pioner (baksiden) og PD 12661 Til Konfirmanten - Rutinert
+ diverse restemønsterark fra PD.

Håper dere alle får en fin onsdag og gjerne at den er en ekstra sommerdag hihi! Have a wonderful day everyone! Hopefully it will have a little bit left of some sommer in it lol! Best wishes from Linn ♥

1 kommentar:

  1. Så herlig, smilte med en gang jeg så den!
    Nesten så en fikk seg en splæsj selv :D
    Likte spesielt hvordan du har dekorert bakgrunnen.

    SvarSlett