Februarutfordringen

onsdag 18. september 2013

Lille Ballerina ♥

Dette bildet har jeg ønsket å scrappe så lenge. Så det var virkelig en fornøyelse å endelig gjøre det. De vakre sarte fargene som PD har på noen av arkene passet så perfekt. For ikke å snakke om de nydelige blomstene. Hver eneste en her er PD sine ♥ utenom den syntetiske hvite i rammen.

I was so happy to have finally the chance to create something with this picture. I truly adore it so much! With some of Papirdesign's gorgeous soft palette patterned papers, it was truly a joy to create ♥ All the flowers except one synthetic one is from Papirdesign. So many lovely flowers, I could not stop myself on this one lol!
Jeg har tre lag med papir på denne, bakerst er det PD - Rosa pioner, kartong i midten og så PD - Barnedåp, beige øverst. Jeg har tørket støv av mine border puncher og koser meg med dem igjen også. De er jo kjempekjekke jo hihi!  Jeg har også funnet fram embossing pulverene mine igjen. Gosj de er kjekke med flotte stempler! Jeg har også hatt noe tyll som strekker seg både på kryss og tvers. Beklager at jeg ikke fikk et bedre bildet av det. Men hvit tyll er tydeligvis ikke så enkelt å fange på film :P  Alfabet klistermerkene og halvperlene er såklart også PD.

I have used a PD patterned paper as the base - Rosa pioner. Stamped and embossed it on the edges. I have started using my border punches again. Fun! So the next layer is a border punched Bazzill and on top a gorgeous PD paper - Barnedåp beige. Love the soft and vintage look. I have also used a stencil from Stencil Girl of a peacock feather and used it with Molding Paste and glitter. There are also some layers of fabric. Unfortunately it does not show so well on the pictures. White on white is not easy to capture lol. The alphabet letters and pearls are also from Papirdesign.  
På det øverste mønsterarket har jeg lekt med en Påfugl stensil fra Stencil Girl. Som jeg har brukt med hvit molding paste og glitter. For å gi en glitrende og levende bakgrunn, men samtidig kunne se mønsterarket under. Jeg har og stemplet og embosset på PD mønsterark og klippet ut for å pynte litt med :)

Not easy to capture the glitter effect to the fabric, but it looks magical in the light :) I also embossed some stamp images and cut them out, to add the little extra for the page.
Disse blomstene er bare så nyyydelige, de søte små nye er blitt min favoritt, de med en liten hvit perle inni seg♥ Cathrine har vist i en tidligere blogpost hva du kan gjøre med dem. Herlig! Jeg har også limt en glittertråd rundt hele det øverste mønsterarket, men det kommer dessverre ikke så godt fram på bildene. Men kanskje du klarer å se det i høyre hjørne på bildet over her?

The flowers from Papirdesign are truly gorgeous! The new ones the itty bitty ones with a pearl inside are my new favorites :). Cathrine shows in this POST what you can do with them. Love it! I have also glued a glitter thread border around the whole layout. Can you see it? Again white on white is not easy to pick up on camera. I think I need to attend a couple of photo classes to learn how lol!


Ha en fin fin onsdag alle sammen! 

Have a good Wednesday, best wishes to you all!

 Linn :)

2 kommentarer:

  1. Vakker <3
    Mange for-seg-gjorte detaljer,
    likte spesielt hvordan du hadde pynta ramma med halvperler!

    SvarSlett
  2. WOW - du er rå på detaljer Linn!! Nyydelig layout som man kan se på leeenge:-)

    SvarSlett