Februarutfordringen

fredag 11. april 2014

Litt guttebursdag

Jeg har i det siste vist frem jentebursdager, men her har jeg et par layouter med guttebursdag også..
På den første layouten har jeg brukt ark fra den siste serien "Marias verden". Der var det faktisk ett par blå ark mellom alt det rosa.

Lately I have been posting birthday layouts - and guess what .... I have some more:-)
This time with my boy..
Jeg brukte litt "Christin-teknikker" med å først bruke blank gesso, før jeg sprayet med mist og så vannet ut denne. Splattet litt med grønn mist og stemplet litt med noen stempler før jeg la på bildet. Brukte kun en tag ved siden av bildet i tillegg til litt chipboardstjerner og en buttons.

I have used some clear Gesso before I used some mist and then some water. I have used some stamps and added some chipboardstars and a button.

Produkter:
PD 14914 Gaver
PD 14913 Ballonger
Buttons, tøffen
PD 13776 Cevron, stempel
Chipboard, stjerner, drøm



På den andre, har jeg brukt ark fra de siste to seriene..
On the second one, I have used papers from the last two lines..


Produkter: 
PD 14874 Gratulerer, blå
PD 14891 Dataspill
PD 14912 Sjokolademuffins
Chipboard, stjerner, grunge
Buttons, smil

Ønsker dere en riktig god helg!!


1 kommentar:

  1. For noen stilige LOer, ja jeg merket meg på noen av arkene rosa på den ene siden og blå på den andre, knall kjekt, for da blir de ennå mer anvendelig :)

    God helg og god påske ♥

    SvarSlett