Februarutfordringen

fredag 11. juli 2014

Enkle bursdagskort til gutt og jente.

Hei!

Joda, jeg sitter å scrapper hver eneste dag, stort sett uten unntak, men tror du ikke at jeg støtt og stadig lar bursdager komme på meg som julekvelden på kjærringa! Sånn en time før vi burde vært i bursdag sitter jeg å svetter på scrapperommet og forsøker å finne opp kruttet. Håper dette ikke bare gjelder meg... for jeg tenkte å vise dere noen enkle bursdagskort-ideer i dag. Et til gutt og et til ei jente.
Papirdesign har alt du trenger til oppgaven :-) Genialt!


Materialliste til det lyseblå kortet: 

Buttons- Strikk
PD 13741 Lykke/ Blå Peoner
PD 12640 Hermann og Emilie/ Bamsefar- Blå
PD 14915 Marias Verden/ Ugler
PD 14913 Marias Verden/ Ballonger 



Materialliste til det rosa kortet:

Buttons- Strikk
PD 12643 Hermann og Emilie/ Bamsefar- Rosa
PD 13746 Lykke/ Rosa Peoner
PD 14915 Marias Verden/ Ugler
PD Marias Verden/ Hjerter

Håper jeg har gitt dere litt inspirasjon, og dempet stressnivået til du sitter for å lage ditt neste hastekort ;-)

Klem fra Cathrine!

1 kommentar: