Februarutfordringen

fredag 4. juli 2014

Tidsfordriv

Det er fredag igjen, og denne gangen er det Marianne sin tur å vise frem noe her inne.

Jeg har iallefall ingen vansker med å fylle tiden om dagen.. Husmaling, og mer enn nok å gjøre ute når sola skinner gjør at papiret mitt ligger litt for lenge i ro om gangen.. Jeg har imidlertid sneket meg til et par timer på scrapperommet denne uka her, og da ble denne layouten til. 

Det kommer nok flere prosjekter med litt mer blomster om litt - dere har vel sett nyhetene som er på vei ut til butikkene? Masse, lekre nye blomster!! 

Men - på toget fra Gardermoen, var det lite blomster å se - kun Minecraft på Hermans nettbrett...
Det kule stempelet "kretsbrett" er brukt til å lage bakgrunnen, og ellers har jeg bare brukt et av journalingkortene fra arket "ballonger"

Dottene er så kule, og det er vel knapt en farge de ikke kommer i..

Disse småstemplene med ord og uttrykk er skikkelig anvendelige - både til kort og layouter, og blir hyppig brukt. 

Produktliste:
Ark: PD13501 Konfirmasjonstid, PD 14889 Trevegg, PD 14913 Ballonger
Stempler: PD 13796 Kretsbrett, PD 13794 Ord til deg, PD 13795 Fri som fuglen
Annet: Dotter - blå og oransje, Chipboardstjerner gutt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar