Februarutfordringen

fredag 24. oktober 2014

Et skikkelig kortras...

I dag får dere noe så sjelden som et skikkelig kortras fra meg. I motsetning til de andre flinke kortlagerne her inne, lager jeg sjelden kort - og når jeg først gjør det, så blir det av den enkle sorten..  

Da jeg fikk de nye julearkene, lagde jeg en kortboks (denne viser jeg dere om et par uker) - og boksen er fyllt med enkle og lettlagde kort. Disse julekortene ble lagd før jeg fikk tak i årets julestempler, så derfor er det få av disse stemplene på kortene... 
De tre første korteneer ca 4,5 x 4,5 tommer store..

Disse nye store julestjernene er utrolig flotte å dekorere kort med!!




De neste tre kortene er enda mindre, ca 3x3 inch store. Perfekt størrelse når man vil bruke opp arkrestene sine..

Produkter:
PD 14988 Vintage dompap, PD 14973 jul i vente, PD 14981 julens fugl, PD 14986 juleminner.
Chipboard, god jul (rød).
Julestjerne - stor.
Doilies, 10cm.


I tillegg har jeg rotet i resteark-kassa mi, og jeg har til og med funnet noen eldgamle stempeltrykk som jeg helt hadde glemt at jeg hadde. Det resulterte i 4 kort som blir kjekke å ha liggende når det "plutselig" dukker opp en bursdag og jeg får dårlig tid til å lage noe der og da...

Ark: PD 14877 Sommerfugl i solskinn.
Stempel: PD14965 Banner, PD14951 Hashtags.
Blomster: Hortensia lilla, tulipaner lilla. 

Ark: PD 13741 Blå pioner, PD 13743 En fugl i sitt bur.
Stempel: PD 13782 Jubileum

Ark: PD 14911 Cupcakes, PD 14915 Ugler
Annet: Stor brun rose. 3Dputer

Ark: PD 13741 Blå pioner
Stempel: PD 13783 Fordi

Siden jeg akkurat nå befinner meg i  Milano, gjenstår det bare å si buon fine settimana - god helg!!

3 kommentarer:

  1. Oh wow - these are all amazing! I love the different designs and the cute smaller cards.

    SvarSlett
  2. Kortet med ugla. Er det et stemplet motiv eller er det ark? Nydelige kort og jeg kjenner at lysten for å lage kort er der etter en pause på snart to år

    SvarSlett
  3. Takk. Ugla er fra ett av arkene, men det finnes også et stempel.. marianne

    SvarSlett