Februarutfordringen

fredag 10. oktober 2014

Julegavepose og pakkelapper.

Jeg har faktisk begynt å tenke på julegaver jeg - noe jeg vanligvis ikke gjør før panikken tar meg midt i desember. Siden jeg har begynt å tenke på gaver, er det vel også på tide å tenke innpakking - og pakkelapper. 

I går kveld lagde jeg en pose som ble pyntet med nye ark, blomster og stempler. Jeg prøvde meg også på å fargelegge et gammelt stempeltrykk, men fargelegging er definitivt ikke noe jeg er mester i...
Lyset var ikke optimalt for fotografering, men jeg håper dere får et visst inntrykk likevel. 
Jeg stemplet på en tag og bandt fast i posen med en blondebit. Hankene ble dekorert med washi-tape fra i fjor. 

De nye bannerstemplene er superfine. Her har jeg festet banneren over resten med 3D-puter slik at de står litt ekstra ut. Liker også veldig godt de nye store juleblomstene.. Perfekte hvis man ikke skal ha så veldig mye pynt på sitt prosjekt. 

Produkter:
Ark: 14974 Kvelden før kvelden, 14975 Julehjerter
Blomster: Store julestjerner, julestjerner hvite
Stempler: PD14925 De beste ønsker, 14965 Banner
Annet: Kakeservietter store, Washi tape - Julegodt. 3D-puter, blonde


Årets første pakkelapper...
Før jeg fikk tak i årets stempler, brukte jeg noen eldre stempler da jeg satt i gang med å lage årets pakkelapper.
Baksiden til "vintage dompapp" er kjempeflott til å stemple på, og selve dompappsiden er jo så flott at den trenger ikke ekstra pynt..
På disse pakkelappene fant jeg frem en eldre englestempel og stemplet i vei. Deretter tok jeg tagstemplet fra i fjor og stemplet over, før jeg fant frem til-og-fra-stemplene.
Så var det bare å klippe ut, og mine første lapper var klare. Synes ikke det gjorde noe at det ene trykket ble svakt og uklart - det var egentlig meningen:-)

 
(Igjen må jeg beklage fargegjengivelsen...)
Produkter:
Ark: PD14988 Vintage Dompapp
Stempler: S10708 To engler, S60 tag

Riktig god helg!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar