Februarutfordringen

mandag 27. oktober 2014

Underbara julpapper!

Line är verkligen fantastisk på att skapa underbara julkollektioner! Jag har ju fått äran att vara med i teamet under två jular nu och att få en bunt med rykande färska julpapper är ren lycka!!!
Jag älskar att göra julkort så här kommer ännu ett!

Brunt, vitt och blått blir väldigt fint tillsammans! Här har jag ramat in mitt motiv med två olika bruna ramar. Om ni kikar noga ser ni att jag följer temat med snöflingor på hela mitt kort.

Jag är storkonsument av Papirdesigns 3d kuddar! Det finns inga lika bra på marknaden enligt mig!
Här har jag satt 3d kuddar under mitt stämplade motiv för att få extra djup.

Mitt i snöflingorna har jag fäst vita halvpärlor.

Till mitt kort har jag använt följande material från Papirdesign:
Mönstrade papper: Stille natt -  PD 14982 Snö i hele fjeset, PD 14974 Kvelden för kvelden
Dekorationer: Vita halvpärlor
Övrigt: 3d kuddar

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman:

1 kommentar: