Februarutfordringen

fredag 2. januar 2015

Bursdagskort til en prins..

En kollega ble 50 i jula, så jeg satt meg ned en kveld og lagde et kort med to lommer i.. Jeg har sagt det før, og sier det igjen - jeg sliter med mannekort. Damekort kan man jo slenge på så mye blomster man vil, men det er liksom ikke alltid det passer for menn. Her klarte jeg imidlertid å lure inn et par, bare for å myke det svarte og hvite litt opp, og jeg ble fornøyd:-).
Nydelig farge på disse blomstene synes jeg!

Gaven var et gavekort, og jeg lagde en lomme i kortet som det kunne puttes inn i. Lagde lik lomme på andre siden, slik at vi kunne legge kortet med hilsenen i på andre siden.

Innsiden er pyntet enkelt, med et bånd med slips som kommer fra en toppstripe på ett ark.


Tag`en er også gjort helt enkelt med svart og hvit kartong,  pyntet med to stempler. Da hadde vi plass til å skrive en hilsen på den ene siden...

... og med plass til alle navnetrekkene på andre siden.

Og her har dere baksiden. Jeg festet ett av de nye klistremerkene fra "Bursdag" på svart kartong, slik at den skulle komme bedre frem.
Produktliste:
Ark: PD 14888 Jakob og Jenny
Stempler: PD 13782 Jubileum, "Gratulerer med dagen" er fra en gammel dåpsplate.
Blomster: Roser 3,0 cm Vintage blå,  Søte blomster, vintage blå
Annet: 3D-puter, Klistremerker-bursdag, Alfabetstickers-svarte.

Det var alt for meg i dag.
Håper dere alle får en fin dag.



2 kommentarer:

  1. Vakkert kort for mannen, men passer for alle.Bytt ut med farger som passer for den enkelte. :-))

    SvarSlett