Februarutfordringen

mandag 9. mars 2015

Første påsketur

Hei alle sammen :-)

Mitt aller første innlegg i Papirdesignbloggen, utrolig gøy og veldig spennende.

Det nærmer seg påske, og da er det på tide å scrappe bildene fra fjorårets påsketurer.  Jeg har derfor laget en LO med bilde av minstemor på sin aller første påsketur. Jeg har kombinert de nydelige papirene fra den nye serien "Hell og Lykke" med serien "God påske", for å få frem den riktige påskestemningen.


Jeg har brukt stensil som ligner trestruktur på bakgrunnen og bygget opp under bildet med mønsterark, kakeserviett og litt blonder. Jeg har også laget et blikkfang øverst i høyre hjørnet, hvor jeg også har skrevet historien bak bildet.


Produkter:
Mønsterark: "Hell og lykke": PD 15039 Bunad, PD 15995 Sprudlende og snill, PD 15030 Smil til verden,  "God Påske": PD 13759 Påskeegg, "Naturligvis": PD 12700 Mellom barken og veden
Kakeserviett: PD 13816, 10 cm
Stickers/klistremerker: PD 14933 Alfabet, sort, PD 14939 Hverdag
Stempler: PD 13776 Chevron, PD 13769 Digg
Annet: Button - kos, gule dotter, lilla blonder



2 kommentarer: