Februarutfordringen

onsdag 13. mai 2015

Konfirmasjon og blomster!

Hei dere ♥
I dag har jeg to veldig forskjellige kort å vise dere!
Det første er et lilla konfirmasjonskort, laget med de nydelige papirene fra Hell og lykke kolleksjonen.

Innsiden har samme layout som på forsiden, og som vanlig har jeg en tekst på innsiden.
 Produktliste:
Ark: PD 15043 Hell og Lykke – Snill og tøff, PD 15030 Hell og Lykke – Smil til verden
Stempel: PD 14960 - Til henne, PD 13801 - Kjære konfirmant
Blomster: Søte blomster - lilla, Kirsebærblomst - lilla, Roser - hvite og lilla.
Annet: Halvperler - hvite

Mitt andre kort er et blomsterpotte kort i gult og rødt.
Det er noen år siden jeg sist lagde et slikt kort.
Moro å ta opp igjen "gamle" maler.
 
Ved å dra i snoren kommer tag'en til syne og her er det plass til en hilsen på baksiden.
Og som vanlig har jeg også brukt en tekst på framsiden av tag'en.
 
Produktliste:
Ark: PD 13740 LYKKE - Fuglekvitter, PD 13759 God påske - Påskeegg,
PD 13830 Julehilsen - Ord om julen
Stempler: PD 13811 - Evig vennskap, PD 13778 - Lin og mur
Blomster: Røde roser
Annet: PD 14956 Trefigurer: sommer, Røde halvperler 
♥♥♥
Takk for at du titter innom bloggen vår!
Klem

1 kommentar: