Februarutfordringen

torsdag 18. juni 2015

BURSDAGSKORT MED ROSETTER

Hallo og god torsdag :)
Her kommer enda et bursdagskort fra meg - denne gangen med rosetter, populært kalt pinwheels! Ble så inspirert til å prøve det da jeg var på min bloggrunde en dag, og kjøpte meg denne lille diesen til å lage de med. Syns de ble veldig søte, jeg :) Og med Papirdesign sine lekre ark, kan det da bli bedre??


Laget en slags potte av bølgepapp som pinwheelsene liksom står oppi. Brukte rosa sugerør for å bryte litt med alt det lyseblå.


Kule tekster på disse mønsterarka. Passet veldig godt til Hanna-mor, syntes mormor.


Brukte noen små pappblomster og en bling i midten på pinwheelsene - med glitter på, åff kårs :)


Syns det ble veldig fint med det dobbeltsidige mønsterarket fra Hell og Lykke-serien.


Og selvsagt måtte jo navnet på - og enda mer selvsagt en Converse-sko dinglende på toppen.. :)

Produkter jeg har brukt på dette kortet:

Mønsterark: Hell og Lykke - Endelig gift og Marias verden - Ballonger
Rosa og lys blå båndpakke
Klistremerker: Lys blå bokstavklister, store og sterk rosa - små
Blomster: Gammelrosa Pioner, små søte blomster, miniroser og knupper

SMIL OG KLEM, Synnøve




6 kommentarer:

  1. Super smukt kort i dejlige farver. Hvilken die (navn) har du brugt til de skønne
    Pinwheels. Hvor kan man købe den?
    Knus fra Danmark
    Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk 😊 Det er Lil Inkers design, og jeg kjøpte den hos Hjerteboden sin nettbutikk..

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Kjempeflott bursdagskort, virkelig en flott inspirasjon.

    SvarSlett