Februarutfordringen

fredag 17. juli 2015

Chalkboard-Layout


I mai hadde vi besøk av DT Kristine i en liten uke, og da ble det mye scrapping på kveldene. Jeg benyttet anledningen til å få meg et privat kurs i chalkboard-teknikken, og dette er resultatet mitt av dette "kurset". vlusterne er bygd op med lag på lag med små papirbiter, bølgepapp, blonder, hyssing og diverse for å lage struktur. Deretter har jeg hatt på gesso og andre medium, for så å spraye med farger til slutt. Jeg har brukt spray i rosa og blå for å hente opp fargene fra bildet. 


Til sist har jeg pyntet med litt osteklut, halvperler og klistremerker. Tittelen er laget ved bruka v chipboard og bokstavklistremerker. 




Produkter brukt:
Ark: PD 13847 Tavle, PD 13842 Krakelert treverk, PD 15024 Lykkelig Grå, PD 15030 Smil til
       verden, PD 15043 Snill og tøff, PD 15999 Ung og stilig
Blomster: Søte blomster - beige, Kirsebærblomster - rosa, Krysantemum - rosa, Små gardenia - rosa
Stempel: PD 13790 Hei på deg
Klistremerker: PD 110 Babyrosa, PD 14939 Hverdag, PD 14942 Sommer
Annet: Chipboard PD 633 Baby ord, Halvperler rosa, Blonde blå, Kakeserviett  PD 13817


1 kommentar: