Februarutfordringen

fredag 21. august 2015

Konfirmasjonskort til jente.

Heisann!

Det er snart konfirmasjonstid for noen igjen, og i den anledning har jeg laget et konfirmasjonskort som jeg vil vise dere. Jeg har brukt konfirmasjonsarkene fra "Hell og lykke"- serien. Elsker disse arkene! Heeeeelt Cathrine ;-) Jeg har valgt å ha fokus på blomster. Papirdesign har utrolig mange ulike blomster å velge mellom i nesten all verdens farger, og for en blomstergal dame som meg er dette midt i blinken!


Nærbilde av kortet. Blomster, blomster, blomster!!!




Produkter:

PD 15029 Hell og lykke/ Lev livet
PD 15043 Hell og lykke/ Snill og tøff
PD 15998 Hell og lykke/ Velkommen til deg
PD 14960 Til henne
Blonder fra lilla båndpakke
Blonder fra rosa båndpakke
Diverse roser
Krystantemum


Håper dere fikk litt inspirasjon av innlegget mitt i dag. Riktig god og kreativ helg til dere alle!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar