Februarutfordringen

lørdag 8. august 2015

Pyntet kladdebok

Jeg har dekorert en liten kladdebok som skal brukes til å skrive ned små og store notater i, og damen som fikk denne er veldig glad i fargen petrol.. Da måtte jeg finne frem et ark fra en eldre kolleksjon - og dette arket "Damask" er bare helt nyydelig!!

Jeg har brukt diverse blomster og et stempel jeg mente passet godt til hensikten med boken.. 
Jeg kan ikke scrappe uten 3D-putene, og her har jeg brukt det til å lage dybde i motivet..

 Innsidene er dekorert med diverse ulike stempler fra mange av alle stempelplatene som Papirdesign har. Jeg fant kjempemange flotte korte og lengre strofer som passet godt inn..
 -- disse dukker opp litt rundt om kring i boken - som for eksempel her.


Produkter:
Ark: PD 10509 Damask, PD 11577 Lykke til
Blomster: Små gardenia - petrol, søte blomster - lys petrol, blomster batikk - lys blå
Stempler: PD 13789 Herlig, PD 13781 Ta sjansen, PD 13791 Stol på meg,
Annet: 3D-puter, Perleswirl

Da ønsker jeg alle riktig god sommer videre!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar