Februarutfordringen

søndag 16. august 2015

Snart skolestart

I morgen er det en stor dag får mange 5- og 6-åringer, første skoledag - det er en STOR dag!!
Vi har også en 1.klassing i hus, og mens jeg venter på bilder fra den store dagen, ble det en layout fra  besøksdagen på skolen tidligere i sommer.. Det var en spent frøken som møtte opp for å møte lærere og kommende klassekamerater. 
Jeg kombinerte ark fra "Hell og lykke" med Skolestartserien. Det tavlearket er utrolig lekkert synes jeg. I tillegg har jeg brukt et utvalg med de siste blomstene som Papirdesign kom med. 

Jeg lurer på hvor mange doilies jeg har klippet ut av det lilla arket som kom til en påskeserie for flere år siden.. Det er ikke få! Her har jeg kombinert dem sammen med en stor kakeserviett og lagt masse blomster rundt. 

Her ser dere et lite utvalg av blomstene som er brukt også.. "små søte blomster, tulipanknopper, rufseknopper, hortensia med perler - og uten perler (som jeg da har lagt inn en halvperle på selv), asalea er også med... alt i lillatoner. Jeg fant også frem en buttons og dotter i to ulike lillatoner. 

Produkter:
Ark: PD15043 Snill og tøff,  PD13847 Tavle,  PD13762 Mot vår.
Blomster: Lilla asalea, lilla hortensia med perle, lilla hortensia ute perle, lilla tulipaner, Lilla rufseknopper, lilla små søte blomster
Annet: 3D-puter, dotter - lilla, kakeserviett 15 cm, buttons

Da ønsker jeg lykke til med skolestart til alle barn der ute - og til deres foreldre.
Fortsatt god søndag. - Marianne.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar