Februarutfordringen

mandag 25. januar 2016

I snekkerboda

I dag har jeg lyst til å vise dere en LO hvor jeg har kombinert treverk-ark fra "Til Ettertanke" med herlige, gutteark fra "Mann er Mann".  Bildene på LO-en er dessverre ikke av beste kvalitet (bilder tatt i barnehagen), men de betyr veldig mye for meg akkurat nå, så da måtte jeg bare scrappe dem likevel.

På bakgrunnen har jeg brukt akrylspray i en herlig frisk blåfarge, som jeg har "malt" utover med en våtserviett.  Etterpå har jeg brukt sjablong og hvit akryl mousse for å lage litt struktrur.  Under bildene har jeg brukt forskjellige mønsterark, som jeg har rufset til kantene på.  På de nye klistremerkearkene, fant jeg et noen ord/uttrykk som passet perfekt til LOen.  Jeg har ellers pyntet med litt forskjellig. Jeg liker at pynten min gjenspeiler temaet jeg scrapper.


Her ser dere et litt nærmere bilde.  Jeg har valgt å kombinere store og små bokstaver i tittelen for å få et litt "lekent" uttrykk.


Produkter jeg har brukt:
Ark: Til Ettertanke: PD 15073 - Våre tradisjoner. Mann er mann: PD 15118 - Uteboden, PD 15115 - I garasjen
Stickers/klistremerker:  PD 15046 - Perfekt, PD 14935 - Alfabet, hvit.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar