Februarutfordringen

mandag 29. februar 2016

To enkle konfirmasjonskort og en PL-side

I dag stepper Marianne inn for Hilde, og har to veldig enkle konfirmasjonskort å vise frem. Begge er lagd med de nye arkene "Muligheter". 
Dette kortet er lagd kun med ett ark, uten kartong. Arket er enkelt brettet i to, punchet kant, og så dekorert med baksiden av samme ark. Motivet er også et motivbilde fra Papirdesign. Her har jeg brukt dies fra første kolleksjonen. 
Innsiden er omtrent like enkel, men likevel med plass til både pengegave og en hilsen. Her har jeg bare satt inn en tag for å vise at det er rom til noe bak.


Produkter:
Ark: PD16137 Håpefull,
Dies: PD15055 Gratulerer, PD15056 Konfirmant
Annet: Chipboardstjerner - brun, 3D-puter


Kort nr to er også laget kun ved hjelp av ett ark, men her har jeg også brukt kartong - også fra Papirdesign så klart. 

Jeg lagde også en enkel pengelomme på dette kortet.
Produkter:
Ark: PD16142 Laptop, PD16137 Håpefull, Blå kartong
Stempel: PD14964 Nesten mann
Dies: PD15059 Kjære..


Det er lenge siden jeg scrappet Project Life sider, men nå har jeg startet opp igjen. Her er jeg også fan av å gjøre det enkelt og å bruke det vi allerede har.. Og - jeg har masse resteark fra Papirdesign. (manglet dessverre det kule vinter-pl-arket til PD)
Her er en slik side hvor det ikke er brukt ferdige PL-kort. Mitt PL-album for 2016 skal være av den enkle sorten som ikke får for mye pynt og dill-dall på seg. Tror det vil være det som jeg blir met fornøyd med på sikt, og her er det jo faktisk bildene og historiene som er det viktigste. 

Fjorårets vinterarkpasset godt til temaet til disse to sidene. I tillegg har jeg brukt noen av klistremerkene - både de gamle og de nyeste. "Januar"-sirkelen er klippet ut fra arket "Kalender 2016" fra "Til ettertanke"

På det samme arket finner man også alle månedene.  Alfabetklistremerkene er etter min mening helt perfekte i størrelsen til denne typen scrapping.

Produkter:
Ark: 150972 Kalender 2016, PD 14982 Snø i hele fjeset, Snømann, Treverk
Klistremerker:  Vintersmil, Vinter


Her er arket som hadde vært perfekt til disse sidene. Må passe på å skaffe meg et par til av dem tror jeg - vinteren er jo ikke over enda. 

Da ses vi igjen på lørdag, men da har jeg noe helt annet til dere. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar