Februarutfordringen

torsdag 3. mars 2016

To layouts

Hei!
Da var det min tur til å vise dere et par layouter jeg har lagd. :)

Den første er av guttungen på elleveårsdagen, med papirer fra den nye serien Muligheter.
Derav uttrykket elvis, på lik linje som fjortis ;)

 Nærbilder:

Produkter:
Mønsterark: Muligheter PD 16148 Drivved, PD 16145 Tro på deg selv + PD 16144 I dine sko...
Marias verden PD 14912 Sjokolademuffins + PD 14915 Ugler
Klistremerker: PD 15045 Moroklumpen


***************************

På den neste layouten har jeg brukt mønsterark fra fire forskjellige kolleksjoner.
Jeg har igjen scrappet fotografier av guttungen ;)

~På tur opp til Keiservarden~
-byfjellet vårt!

Noen ark er klippet og et er revet. Fargene passa perfekt til fotografiene, syns jeg!
Pynten består av klistremerker, dotter og en button.
 Nærbilder:

Produkter:
Mønsterark: Forventning PD 14896 Fashion, Hell og lykke PD 15997 Du er invitert, Naturligvis PD 12702 Stein, Julehilsen PD 13838 Bark
Klistremerker: PD 14932 Alfabet, brun, PD 15050 Idyllisk, PD 15044 Frøken fryd
Annet: Button + dotter

Håper du fant inspirasjon i dagens innlegg til å scrappe noen minner selv ;)

Kreativ hilsen fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar