Februarutfordringen

torsdag 21. april 2016

CONVERSE TIL KONFIRMANT

Hallo og god torsdag :)
Her kommer jeg med et Converse-kort igjen :) Regner ikke med at det kommer som noen bombe at denne diesen er en av mine favoritter- jeg har laget utallige kort med den. 
Og med Papirdesign sine lekre ark - kan det da bli bedre???
Denne gangen er det et jentekort på bestilling som du får se ;)



På dette kortet har jeg faktisk blanda rosa og lilla farger og syns det funka ganske så bra!
Diesen er en All star high top fra Die namics.




Litt close-ups ;)


Herlig konfirmant dies fra Papirdesign som er stansa ut i mosegummi gir veldig fin effekt..




Innsiden av kortet er enkelt pyntet med en av de nyeste diesene - helt fantastisk fiiiin!!

Produkter jeg har brukt på kortet mitt:

Ark: PD 16139 Dine drømmer, PD 16159 Vår i luften fra Muligheter og PD 14968 Lille dåpsjente fra Lille Mirakel.
Dies: PD 15129 Gratulerer og PD 15056 Konfirmant.
Annet: PD 14944 Stickers vinter og PD 14930 Klistremerker hvit.

Ønsker deg en herlig dag!! Og ikke glem utfordringen vår da!!

smil og klem, Synnøve



1 kommentar:

  1. Kjempe fint konfimarsjonskort :) Tror jeg må skaffe meg denne diesen ;)

    SvarSlett