Februarutfordringen

torsdag 28. april 2016

Gratulasjonskort

Hei!
I dag har jeg et gratulasjonskort å vise dere.
Jeg har brukt to ark i lillatoner fra serien Muligheter, og prøvd å hente opp blomstermotivene på det ene arket, i pynten på kortet.
Jeg har i tillegg brukt en nydelig dies nede til høyre. Den er plassert litt over hjørnet på bildet av den vakre damen, så kan den brukes som lukking av kortet :)
Diesen er festet med 3D- puter.

 Nydelige snirkler på diesen <3

 Pionene har fått seg et par dusjer med Dylusions Ink Spray, og er deretter malt litt på med en akrylmaling med metallisk effekt. Bladene har også fått litt maling på seg.
Og så har jeg plassert litt osteklut under.
 Innsiden av kortet er også kledd med mønsterark.
I tillegg har jeg stemplet et vers og en hilsen på hver av sidene, men latt plassen på midtsiden være helt åpen til personlig hilsen :)

Produkter:
Mønsterark: Muligheter PD 16156 Stjernesko og PD 16158 Si det med blomster + Klippeark PD 14901 Vakre damer
Dies: PD 15135 Ha en fin dag
Stempel: PD 14923 Du er flott
Pynt og annet: Pioner, blader og 3D- puter

Håper du lot deg inspirere :)
Ha en kreativ dag!

Klem fra




1 kommentar: