Februarutfordringen

mandag 4. april 2016

Søt med musehaler

God morgen alle sammen.
I dag vil jeg vise dere en søt LO, laget med den nye papirserien "Muligheter." Jeg har brukt duse rosa og lillatoner, med innslag av gult.  På bakgrunnen har jeg brukt litt forskjellige typer paste og stensiler for å lage litt struktur.

Jeg har lagt lag på lag med mønsterpapir, osteklut og kakeserviett bak bildet.  Små blomster, perler, klistremerker og en liten fugl i tre, utgjør pynten.



På bildet nedenfor ser dere detaljene på LO-en litt bedre:


Produkter jeg har brukt:
Ark: Muligheter: PD 16139 - Dine drømmer, PD 16140 - Online, PD 16159 - Vår i luften.
Blomster: Roser 1,0 cm - gammelrosa, Søte blomster - lys rosa
Klistremerker/stickers: PD 102 - Alfabet, lys rosa/lilla, PD 15044 - Frøken fryd
Annet: PD 817 - Kakeservietter 15 cm, perler - hvit, PD 14954 - Trefigurer, fugler


Håper dere får kreativ og fin vårdag :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar