Februarutfordringen

lørdag 30. april 2016

To layouts

I dag har jeg to layouter til dere.. 
Jeg lengter etter sommeren men skal nyte våren enn så lenge. Det er faktisk første gang på lenge jeg har hatt vårfølelse her nord.. 
I fjor var det en elendig sommer, men det kom en og annen godværsdag, og her er ett bilde fra fjorårets første skikkelige sommerdag..

 Jeg har brukt ark fra "Forventning" og "Marias verden" i tillegg til en datotag fra "Stille natt" som hadde alle månedene i 2015..
 De nye chipboardstjernene har også fått komme med. Jeg prøvde først å male dem orange, men det ble litt for heftig, så de fikk bare litt malingsklin på seg for å synes litt bedre..

Klistremerkene med småord er utrolig anvendelige, og de brukes omtrent på hver en layout jeg lager..  Jeg har også brukt flere av dem på layout nr 2...

Produkter:
Papir: PD14889 Trevegg, PD14937 Kalender 2015, PD14913 Ballonger.
Klistremerker: PD15047 Bassengliv, PD14942 Sommer, Svart alfabet
Annet: Chipboardstjerner 

Mens jeg ser frem mot sommer, mimrer jeg også mot senhøsten og en tur vi hadde opp til byens mest populære utfartssted - Keiservarden. Den har blitt trappebelagt av sherpaer, og vi måtte prøve den nye stien opp da sherpaene hadde pakket sammen og reist hjem.. 

Produkter:
Ark: PD15997 Du er invitert, PD14982 Snø i hele fjeset
Klistremerker: Brune alfabetklistremerker, PD 14944 Vinter.
Annet: Buttons

Ønsker dere en flott vårdag. Husk å kom innom oss i morgen. Da har vi en ny utfordring til dere..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar