Februarutfordringen

fredag 29. juli 2016

Brobygger


I dag vil jeg vise en layout fra årets påske, laget med treverkark som base, og litt klin og klæsj. Det er ingen hemmelighet at jeg elsker treverkark, og dette arket fra serien "til ettertanke" er ett av mine favoritter. Det kommer i både gråtone og bruntone, slik at du kan bruke de til både "varme" og "kalde" layouter. Jeg har brukt litt acryl paste sammen med diverse sprayer på bakgrunnen, og deretter bygget opp med litt bakgrunnsstempler og ark.


Stjernene er de nye chipboardstjernene fra Papirdesign, som jeg har dabbet svarte. Ellers har jeg pyntet med lekre blomster og klistremerker.



Produkter:
Ark: PD 15073 Våre tradisjoner, PD 15116 Beste Pappa, PD 16154 Gledens dag,
        PD 14978 Tiddeligbom
Stempel: PD 13788 Bakgrunner, PD 13772 ABC, PD 13790 Hei på deg
Blomster: Pion, Søte blomster, Roser - Alle i fargen vintage grå
Klistremerker: PD 14930 Klistremerker hvit, PD 15047 Bassengliv
Annet: PD 16163 Stjerner, PD 13817 Kakeserviett 14 cm, 3D puter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar