Februarutfordringen

mandag 25. juli 2016

Hurra for deg...

God morgen!

Jeg har laget en LO med bilder tatt på 2 års dagen til minstefrøkna.  Teksten "Hurra for deg..." passer perfekt som tittel, og er et av de nye chipboard-ordene fra Papirdesign.  Jeg har embosset tittelen med hvitt embossingpulver, for å få den til å komme enda bedre frem på siden. Mønsterarkene jeg har brukt er fra den nyeste serien "Muligheter".  Jeg har latt bakgrunnen være "ren" denne gangen, bare stemplet litt svakt rundt med et bakgrunnsstempel.


Jeg har bygget opp under bildene med kakeserviett og mønsterark i grått, rosa og lilla som matcher bakgrunnen. Etterpå har jeg pyntet med blomster, klistremerkeord og dotter.  Jeg har valgt å bruke mørkeblå dotter for å trekke oppmerksomheten tilbake til bildene.


Jeg har også laget et lite "blikkfang" nederst på siden, hvor jeg gjentar flere av de samme elementene og fargene som jeg har brukt ellers på siden.


Produktliste:
Ark; PD 16140 - Online, PD 16139 - Dine drømmer, PD 16160 - Omfavn gleden.
Stempler: PD 13788 - Bakgrunner
Blomster: Søte blomster - vintage lilla, roser 1,2 cm - grå.
Utstanset ord: PD 16162 - Hipp hurra
Klistremerker: PD 15044 - Frøken Fryd, PD 110 - Alfabet, babyrosa.
Annet: Kakeserviett, 15 cm,  button og  mørkeblå dotter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar