Februarutfordringen

mandag 8. august 2016

Lilla bursdagskort med restepapir

God morgen!

I dag vil jeg vise dere et bursdagskort hvor jeg har fått brukt opp masse restepapir som jeg hadde liggende på pulten etter tidligere prosjekter.  Alle bitene var relativt små, så jeg måtte improvisere og bygge opp forsiden lag på lag med en slags "lappeteknikk".  Resultatet ser dere nedenfor, og følelsen av å få brukt opp en del av restehaugen, var deilig rett og slett.

Papirene jeg har brukt er fra ulike kolleksjoner, men det som er så fint med papirdesign, er at de likevel passer godt sammen i farger og mønster.

"De beste gratulasjoner" er stanset ut i svart mosegummi. Jeg har pyntet med blomster, chipboardstjerner, dotter og diverse jeg hadde liggende foran meg.


Innsiden er pyntet helt enkelt med litt mønsterpapir, de nye chipboardstjernene og skrivefelt:




Produkter jeg har brukt:
Ark: "Muligheter": PD 16156 - Stjernesko. "Mann er mann": PD 15118 - Uteboden. "Julehilsen": PD 13838 - Bark. "Monokromatisk": PD 15097 - Lilla 1.
Dies: PD 15128 - De beste gratulasjoner.
Blomster: Kirsebærblomst, grå
Utstansede figurer: PD 16163 - Stjerner.
Annet: Dotter, hvite.

Håper du lar deg inspirere til å ta fatt på restehaugen du også!!

Ha en fin, kreativ dag alle sammen :-)




1 kommentar: