Februarutfordringen

onsdag 19. oktober 2016

Det blir jul i år også...

Ja for tenk det blir det:-) Jul altså:-D Butikkene fylles allerede opp med julekaker og julepynt og folk rundt i det ganske land er i gang med julekort og julegaver. Eg er vel heller ein av dei som er litt treige med sånt;-) Begynner som regel laaaaangt ut i desember;-p Så i år har eg satt meg eit mål om å begynne i november. Så då tok eg å lagde meg ein tag som skal minne meg på:

"Det blir jul i år også.."

Alle dei nye julestemplene og arka fra Papirdesign er i alle fall til stor inspirasjon og eg gleeeeeder meg til å lage masse heimelaga kort og layouter i år:-)

Tagen er ganske enkel, eg liker veldig godt enten clean & simple eller mixed media.
Arket Julens hvite blomster passer perfekt til den reine enkle stilen og fargene passer godt no når me nærmer oss den litt fargelause måneden november..


Stempeltrykket er stemplet med brunt for å harmonere godt med resten av tagen.


Produktliste
Ark: Gledelig jul - PD16229 Julens hvite blomster 
Stempel: PD16180 Julestjerne, PD16179 Kommer nissefar?
Annet: Brunt bånd

Ha ein strålande onsdag:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar