Februarutfordringen

lørdag 29. oktober 2016

Juleklem

I dag er det Marianne sin dag å vise frem noe med de nye julearkene, og i dag skal du få både en layout med juletema, og et julekort.
Jeg starter med en layout med mine søte små som har den rette julestemninga.. De er pynta og klare, og venter vel egentlig bare på at nissen skal komme.

Jeg har valgt å bruke de fine arkene med hvite juleblomster, og har kjørt en ganske enkel stil for å ikke å rote til det søte bildet. I tillegg til arkene har jeg også brukt doilies og de nye ramme disene, pluss disen som heter Juleklem. Den passet perfekt til bildet <3 nbsp="" p="">


Produkter:
Papir: Gledelig jul: PD16229 Julens hvite blomster, PD16195 Snømenn, PD16218 Julemorgen
Dies: Juleklem
Annet: Doilies 15 cm


Tenkte lage et lite julekort med restene jeg hadde liggende på pulten mens jeg var i gang.

På dette kortet ble jeg mest fornøyd med innsiden. De veldig blomstrete arkene gjorde seg godt som bakgrunn til rutearket.. Det kommer et bilde på den ene åpne ramma, når vi bare får tatt årets julekortbilde..

Denne delen av innsiden likte jeg faktisk så godt at jeg har tenkt å lage flere kort med dette som forside.. 

Ønsker dere en riktig god lørdag..
Førjuleklem fra meg.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar