Februarutfordringen

lørdag 1. oktober 2016

Julekort

Som alltid i julekolleksjonene til Papirdesign, finner du noen blå ark - og disse blir raskt mine favoritter. I dag har jeg noen enkle, blå julekort til dere. Alle med nye stempler og papirer fra den nye julekolleksjonen "Gledelig jul". Innsiden av det første kortet ble inspirasjon til to småkort som jeg viser til slutt.. 



Da jeg lagde innsiden, synes jeg treet ble så fint som bakgrunn, og ville derfor bruke dette til å lage et par småkort, kun med stemplene som dekor.. 

Da ble de seendes slik ut. Veldig lette å slenge sammen på et par minutter hvis du har mange som skal lages. Snøkrystallene er fra tidligere julestempler, men både trærne og juleneket finner du i årets nye stempler.
Produkter:
Papir: PD16119 Snø i luften, PD16200 Kristorn blå
Stempel: 16176 Det du håper på, 16181 Julenek, PD16182 Håper nissen kommer, PD16183 Kristorn,
                PD14949 Snøfnugg
Annet: Buttons og doilies

God lørdag til dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar