Februarutfordringen

onsdag 5. oktober 2016

Olastovo ~ mixed media layout

Hei hei:-) Då er det min dag igjen og no er nok høsten kommet.. Sjølv om det enda er ei stund til jul er eg som så mange andre i gong med litt juleprosjekter. Men først vil eg mimre litt tilbake til sommeren og gode minner fra hytta<3

Hytta vår er over 200 år gammel og ligg på ei lita øy ute i havgapet, Det er paradis på jord og eg syns virkelig at gamle gode "Olastovo" fortjener ein layout. 

Arka fra Muligheter passer perfekt på denne:-) Har kost meg med nydelige ark og blomster i herlige farger. Litt gesso på bakgrunnen og mist som passer ark og pynt. 


Litt detaljer: Tok vekk ordet "Hurra" i "Hurra for deg", passet fint siden denne sida er til Olastovo og at Olastovo er der "for deg":-) I bakgrunnen ser du også blonder og du kan muligens skimte ein kakeserviett som er med å lage struktur i bakgrunnen. 


 Litt meir detaljer... her nyyyydelige blomster<3


Og denne fuglen i tre passa heilt perfekt:-) Ligner litt på nokre av fuglene som bur under husskjegget;-)

Produkter:
Mønsterark: Muligheter PD 16158 Si det med blomster
Klistermerker: PD 111 Grå
Utstansede ord og figurer: PD 16162 Hipp hurra, PD 16164 Hjerter 
Trefigurer: PD 14954 Trefigurer, fugler
Blomster: Krysantemum lys lilla, Roser 1,0 cm, Lys vintage og grå, Pion hvit, Søte blomster grå og vintage lilla
Annet: Kakeservietter, 10 cm 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar