Februarutfordringen

tirsdag 25. oktober 2016

STAFFELI-KORT

Hei hei :)

I dag tittet jeg innom her på Papirdesign bloggen for å dele et staffeli-kort med dere :)
Det var utrolig lenge siden sist jeg hadde laget et slikt kort, og jeg hadde helt glemt hvor kjekt jeg faktisk syns det er å lage staffeli-kort. 

 Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2". Alle mønsterarkene er fra Papirdesign sin nye juleserie
"Gledelig jul" ♥ Grønn er egentlig ikke en farge jeg liker, men til jul så passer den perfekt.
Kjekt med litt andre farger på julekortene enn bare rødt ;)
Fremsiden har jeg pyntet med ramme dies, tekst dies og blomster.
Stripen med tekst er fra et mønsterark. 

 "Innsiden" har jeg jeg pyntet med samme ark som fremsiden, rammedies, stempel og blomster. 

Produkter:
Ark:
PD16230 Gledelig jul - Hvit julebukett, PD16229 Gledelig jul - Julens hvite blomster,
PD16228 Gledelig jul - Hvite juleblomster
Dies: PD16202 - Ramme 2, PD16171 Ramme, PD16208 Gledelig Jul
Stempel:  PD16186 Vi tenner lys
Blomster: Julestjerne - Hvit, Asalea - Hvit, Tulipaner - Hvit, Rufseknopp - Hvit
Annet: Kakeserviett 15 cm

♥♥♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar