Februarutfordringen

mandag 14. november 2016

Julebok - planlegging/forberedelse

God morgen!

I dag har jeg lyst til å vise dere en liten "julebok" jeg har laget.  Denne skal følge meg hele desember, og skal brukes til planlegging av- og forberedelse til julen. Her vil gaveideer skrives ned, oppskrifter, ting vi må huske å gjøre/kjøpe, liste over hvem vi skal sende julekort til osv.  Det er så greit å samle all planlegging på et sted, og gøy å ha en bok å se i til senere.



Jeg har brukt nydelige papirer fra den siste julekolleksjonen til Papirdesign ("Gledelig Jul") for å lage boken. Jeg har pyntet med snøflak, julestjerner, perler og klistremerker.


Over ser dere de to første sidene i boka. PL-arkene fra Papirdesign passer perfekt til å pynte med inni boka. Disse kommer jeg til å bruke etter hvert som jeg fyller ut boka, slik at den blir dekorativ og fin.



Produkter jeg har brukt:
Ark: PD 16226 - Fjøsveggen, PD 16233 - Julaften, PD 16218 - Julemorgen.
Blomster: Julestjerner, hvite
Klistremerker: PD 15049 - Juleglede, PD 14943 - Jul
Kakeservietter: PD 816 - 10 cm, rød.
Chipboard: PD 711 - Snøkrystaller
Annet: Halvperler, hvite.


Ha en fin dag alle sammen :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar