Februarutfordringen

fredag 24. mars 2017

To konfirmasjonskort

Hei alle sammen..

Da er det endelig min tur igjen her på bloggen, og i dag har jeg så lyst å vise dere to konfirmasjonskort jeg har laget..


Begge kortene har samme form, men det ene er til gutt og det andre til en jente..


Jeg brukte ark fra serien Muligheter til begge kortene.. Til guttekortet ble det arket blomsterdrøm (høres ikke så maskulint ut, men jeg syntes det passet perfekt.. )


Jeg måtte også finne frem et par dieser, på dette har jeg brukt diesen "Mann" og "Hurra for deg 2".. Brukt bazzill kraft til dette kortet da jeg syntes det passet supert..  På toppen av "hurra for deg" har jeg brukt distress ink og glassgel.
Stemplene jeg har brukt er "Pad og Pod","Piler" og "Smileys"


Når vi kommer til jentekortet har jeg brukt arket som heter "online", og også her har jeg brukt diesen "hurra for deg 2".. denne diesen er bare helt genial..


Inni kortet har jeg brukt et par stempler og en søt button (disse kan man bruke på omtrent alt)


Jeg har brukt stemplene "stå på" og "nyt den ungdom", perfekte planter til mange anledninger.
Begge kortene har også fått silkebånd i creme med konfirmasjon på seg.


Buttonsene jeg har brukt på dette jentekortet er fra pakkene "stikk" og "kos og klem"
Bak begge kortene har jeg "håndlaget" stempelet som er fra "juleklem til deg" platen.
Og jeg må bare si jeg er helt hektet på de herlige dottene.. her har jeg brukt fra pakken som er rosa.


Jeg har brukt:
Ark: Muligheter - blomsterdrøm - PD 16151
Muligheter - online- PD 16140
Dies: Hurra for deg 2 - PD 16212
Mann - PD 16169
Blomster: søte blomster - lys rosa - nr 181
roser - 1cm - rosa - nr. 32
roser - 1cm - hvit - nr 201
hortensia - hvit - nr. 152
Stempel: Stå på - PD 14958
Nyt den ungdom - PD 12669
Juleklem til deg - PD14926
Pad og Pod - PD 13798
Smileys - PD 12687
Piler - PD 13771
Annet: Silkebånd - creme - konfirmasjon
Buttons - stikk
Buttons - kos og klem
Buttons - tøffen
Selvklebende dotter - rosa

Jeg håper du fant litt inspirasjon til å leke deg litt du også..

Stor klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar