Februarutfordringen

onsdag 10. mai 2017

Til konfirmanten


Hei dere! I dag skal jeg vise dere et brettekort med de nye mønsterpapirene fra Papirdesign. Malen til dette kortet har jeg funnet hos Mariannes papirverden


For å åpne kortet, må man ta av beltet jeg har laget. Dette har jeg pyntet med mønsterpapirer, en rosett som jeg har laget ved hjelp av et score board, chipboard-hjerter, blondebånd og papirblomster.


Når man har tatt av båndet, brettes kortet ut på denne måten. Jeg har pyntet alle panelene med ulike mønsterpapirer, men du kan også skrive tekster eller pynte med andre ting her :)
 

På front har jeg valgt å stemple på en nydelig tekst fra en av de gamle stempelplatene fra Papirdesign. Denne går det an å brette opp, så får du både skrivefelt og plass til enda mer tekst.


Her kan du skrive en personlig hilsen til konfirmanten eller bursdagsbarnet, og pynte litt hvis du vil :)


Jeg synes disse blå- og rosafargene passer så utrolig godt sammen :D


Baksiden har jeg valgt skal være fri for pynt fordi jeg synes de blå mønsterpapirene med blomster er så nydelige og gjør seg så godt alene! Likevel har jeg pyntet med noen enkle dotter i rosa.


Som du ser, ble kortet ganske så tykt til slutt. Hva synes du? :)



Produktliste:

Ark:
Dagen er din - Vakre vinger PD 17288
Dagen er din - Blomstereng PD 17296

Stempel:
Gode minner PD 13809

Pynt:
Søte blomster lys rosa
Chipboard Hjerter rosa
Dotter rosa PD 867
Båndpakke babyjente PD 616




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar