Februarutfordringen

onsdag 14. juni 2017

Shopping LO

Hei! I dag har jeg lyst til å vise frem en layout av jentene mine og meg på shopping!

Som bakgrunnsark har jeg brukt ett fra den nye serien - Velkommen lille venn- klovnestreker! Så kjekt når baksiden kan brukes til noe annet enn babykort. De er supert når mønsterark har flere bruksmuligheter. På bakgrunnen har jeg stemplet med stempel fra platen "jentetur".  Det passet jo  perfekt til bildet! Diamant, fugler og sommerfugler har jeg klippet ut fra mønsterarket - girl power -  så kjekt å pynte med de! Ellers så har jeg pyntet med chipboard stjerner, bånd, dotter og stjernedies.  













Produkter
Ark:

Dagen er din- girl power PD17287
Velkommen lille venn - klovnestreker PD17284
Stempel:
Jentetur PD13767
Dies:

Stjernedies PD 17238
Annet:
Dotter blå
Dotter rosa

Chipboard stjerne PD630
Trefigurer sommer PD14956

Båndpakke vintage rosa 



Takk for at du kikket innom! Håper du ble inspirert! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar