Februarutfordringen

fredag 2. juni 2017

Vaffelhus med videotutorial

Hei alle sammen..

I dag er det jeg, Linda, som får vise dere noe her i bloggen... Og i dag har jeg vært så heldig å fått med prinsessen min til å hjelpe meg.. og dette er noe som er skikkelig kvalitetstid for oss to...

Video er i slutten av dette innlegget..



Som dere ser så har vi denne gangen laget vært vårt vaffelhus ... og jeg må si vi hadde det veldig gøy..


Som dere ser så valgte vi litt forskjellige toner på dottene våre, men ellersen så har valgt mye av den samme pynten.. må si jeg fikk mye inspirasjon fra måten prinsessen hadde satt de mindre blomstene inn i den store... samt de grønne dottene rundt bunnen...


Når det gjelder plassering av blomster og pynt blir det for meg en prøv og feil og prøv igjen ting.. Derfor bruker jeg også gel medium når jeg limer, da har jeg god tid, samt at den holder utrolig godt når den er tørket..


Det lille kortet i boksen er som du ser i videoen veldig enkelt, men med et par perler og dotter blir det noe mer med en eneste gang...


Jeg håper dette inspirere deg til å leke litt med din egen vaffeldies (for jeg har en følelse av at jeg ikke er den eneste som falt pladask for denne diesen)


Og her har du videoen:


Produkter jeg har brukt:
Ark:
Dies:
Blomster:
Annet:


Jeg håper du fant litt inspirasjon...
Klem fra:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar