Februarutfordringen

tirsdag 18. juli 2017

Todelt layout

God tirsdag alle sammen :) 

Håper dere koser dere både med sommer, sol og kreative sysler, det gjør hvertfall jeg. 

I dag vil jeg vise en layout som er todelt, på den ene siden er den tøff og kul, og på den andre siden litt sukkersøt. Jeg har nemlig scrappet både gutte- og jente layout i lag. 
Håper dere liker den :) 


Layouten er laget ved at jeg har satt sammen to halve mønsterark fra forskjellige serier. Det ene arket er fra Hell og Lykke- serien og det andre fra Dagen er din- serien. Ved å dele arkene opp kunne jeg skrive rett på med en gammel skrivemaskin jeg har fått ordnet, og dermed fikk jeg med litt av historien bak bildene.


"Gutte"-siden har jeg pyntet med kule stjerne stanset ut med stjerne-bordkort diesen, dotter, stempel og buttons. Det jeg liker så godt med bakgrunnsarket brukt på denne siden er at det har kule effekter på bakgrunnen slik at selv uten stempling og bruk av sjablonger så er arket kjempe tøft!

"Jente"-siden har jeg pyntet med blomst, dotter og stanset ut en rosa stjernebakgrunn ♥ I tillegg har jeg stemplet opp og klippet ut en chevron pil. Pilen og stjernene er festet med 3D lim puter fra Papirdesign.
Produkter
Ark:
Velkommen lille venn - Snuppen PD17273
Velkommen lille venn - Tuttelutt PD17285
Dagen er din - Blomstereng PD17296
Hell og lykke - Du er invitert PD15997
Stempel:
Bakgrunn PD13788
Chevron PD13776
Dies:
Stjernebakgrunn PD17238
Stjerne-bordkort PD17258
Blomster: 
Asalea - Rosa PD156
Annet:
Dotter - Rosa 
Dotter - Mørk blå 
Buttons - Stjerne 
3D limputer

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.


Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar