Februarutfordringen

tirsdag 9. januar 2018

Årets første pakkelapp

Hei og hopp! Elin her i dag, og jeg har laget årets første pakkelapp. Jeg har også kjøpt inn årets første julegaver, så pakkelappen skal på en av dem.

Jeg har stemplet den søte snømannen, fargelagt ham med Copics, stanset ham ut og lagt ham lag på lag på en pakkelapp. Jeg har tatt tre lag med hvitt embossingpulver på en trefigur av et snøfnugg og satte på en rød button på toppen. Jeg har satt et bånd gjennom hele pakkelappen med en løkke på toppen. På den måten kan jeg lett træ pakkelappen inn på båndet rundt pakken. Lurt, ikke sant?
På baksiden har jeg bare lag på lag med papir, med en sirkel med et gaaaaaaammelt stempel i midten. Og det er hele pakkelappen. Easy peasy!

Produkter brukt:
Ark:
Julestemning - Amaryllis PD 17350
Julestemning - Amaryllis knopp PD 17351
Stempler:
Snømann PD 17203
Til/Fra-sirkel
Dies:
Hipp hurra, oval PD 17236
Annet:
Trefigur, vinter PD 14955
Button, god jul PD 857

Håper jeg kanskje klarte å inspirere deg til å starte tidlig på både julegavehandling og pakkelapper, selv om julen 2017 såvidt er over. Kreativ klem fra

3 kommentarer: