Februarutfordringen

fredag 16. februar 2018

Bli med på februarutfordringen vår!

Hei scrappevenner!

Snart er det helg igjen, og jeg titter innom bloggen for å minne dere på den herlige februarutfordringen vi har til dere! Oppgaven lyder slik;

STRIKKEDILLA, KAFFEELSKER ELLER FIN PÅ VIN 

Har svigermor strikkedilla? Kanskje en jubilant fortjener en flott pyntet vin? Eller kanskje du har en venninne som både har strikkedilla og er kaffelsker? Vi ønsker å se prosjekter som passer til et eller flere av temaene over. Lag noe gøy, noe fint, noe morsomt, noe lekkert, noe tøft, noe kult eller noe stort! Her er det mulighet for tolkninger, og det blir spennende å se hva dere lager :)


Jeg tenkte å vise dere hvordan jeg valgte å tolke oppgaven.



Produkter: 

Ark:  

Stempel: 
Kjærlighet på pinner PD17252
Dies: 
Blomster:
Søte blomster

Så, nå utfordrer jeg dere til å bli med! Klikk på linken øverst i innlegget, og send inn ditt bidrag! Jeg gleder meg til å se hva akkurat du lager :-)

Premien er en av Papirdesigns nyeste dies! 


Ha ei flott og kreativ helg!

Stor klem fra 

2 kommentarer: